sobota, 10 maja 2014

OD AUTORKI

Z poprawianiem rozdziałów jestem już na 33, czyli bliżej niż dalej, co za tym idzie zbieram wenę i motywacje na kolejna notkę. Gdy tak poprawiam rozdziały, to czytam Wasze komentarze pod nimi. Napawają mnie silna energią i motywacja. Dziękuję, bo bardzo mi się przyda. Szczególnie teraz, gdy powoli w mojej głowie iści się plan nowego rozdziału. Chce was zaskoczyć. Mam nadzieję, że mi się to uda. Błagam o wybaczenie, że tak długo nic nie było oraz o cierpliwość, byście jeszcze poczekali aż skończę poprawki.
Mam jeszcze pytanie, bo  racji tego, że historia staje się coraz bardziej napięta i mroczniejsza, to planuje zmienić playlistę, jednak nie bardzo wiem jakie dać piosenki. Może macie jakieś wasze ulubione, które są dość melodyjne a mroczne zarazem? Jednak wolałabym melodie bez tekstu? Ktoś coś? :)

5 komentarzy:

  1. Nie ważne jest czekanie - ta historia tak mnie wciągnęła, że nadal z niecierpliwością oczekuję co będzie dalej. Wielki szacunek dla Ciebie i dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj coś z Gwiezdnych Wojen xD
    i jeszcze...lily theme oraz statues - alexande desplat i jeszcze może obliviate ;) może też być coś z Bonda.
    SKYFALL... Chociaż chyba nie bardzo może pasować ;)
    Pozdrawiam i czekam na rozdział! ;*
    ~Panna Weasley

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym zaskakiwaniem nas. Nie mogę się doczekać kilejnego rozdziału ♥ Codziennie sprawdzam, czy coś dodałaś xD
    Pozdrawiam i czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Within Temptation - Frozen, Ice Queen.
    zresztą sama przesłuchaj wszystkie piosenki tego zespołu:)
    jak bez tekstu to wpisz instrumental! I bedzie sama melodia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszukaj cos z gatunku EDM, jest wiele takich smetnych trakow :) historia coraz bardziej wciaga, powodzenia i weny zycze :)

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny