środa, 5 lutego 2014

Liebster Blogger Award VI





Kolejna, już szósta nominacja, za którą serdecznie dziękuję początkującej bloggerce Shawty Biebs,
która prowadzi bloga Dziedzictwo.

O co chodzi w tej zabawia zapewne już każdy wie, zatem przejdę do odpowiedzi na zadane mi pytania:

1. Od kiedy piszesz bloga?
Wystarczy zerknąć do archiwum.

2. Wolisz spędzać czas samotnie czy w towarzystwie?
Zależy od humoru.

3. Książki czy filmy?
Dobra książka i dobry film.

4. Jaki parring lubisz najbardziej?
Wnioskując po moim opku to chyba jasne, że Drarry.

5. Ile masz lat?
Już ktoś kiedyś o to pytał. 22 l.

6. Slytherin czy Gryffindor?
A, co jeśli Ravenclaw lub Hufflepuff? Gdy się zadaje takie pytanie trzeba uwzględnić każdy dom. Harry Potter to nie tylko Slythrerin i Gryffindor.

7. Masz przyjaciół, ilu?
Mam Ohanę, a Ohana znaczy rodzina, a ile ma członków to nie powinno nikogo obchodzić :)

8. Ulubiony gatunek filmowy?
Fantasy.

9. Filmy, romantyczne czy przygodowe?
Jak wyżej. I w sumie, strasznie głupie pytanie, biorąc pod uwagę fakt, te zadane wyżej, nie sądzisz?

10. Wolisz aktorów czy aktorki?
To i to zawód polegający na odrywaniu danej roli więc wtf? Chyba, że pytasz o preferencje seksualne, to wtedy oba warianty.

11. Ulubiony kabaret?
Smile.

Nominuję:
Echo naszych słów.
Zaklinacze dusz.
Pragnienie.

Moje pytania:
1. Czy jesteś sentymentalną osobą?
2. Dla kogo/czego mogłabyś/mógłbyś zrezygnować ze wszystkiego?
3. Co na dzień dzisiejszy sprawia, że jesteś szczęśliwa/szczęsliwy?
4. Gdy masz problem, to do kogo się wtedy zwracasz?
5. Czemu zaczęłaś/zacząłeś pisać?
6. Gdybyś miała/a jedno życzenie, to co byś zmienił/a na świecie lub we własnym życiu?
7. Jest apokalipsa,możesz wziąć tylko jedną rzecz, a masz do wyboru: pudełko zapałek, nóż, butelkę wody, co wybierasz i dlaczego?
8. Grasz w gry? Jak tak to w jakie?
9. Gdy byłaś/ byłeś małym dzieckiem to kim chciałaś/chciałeś być w przyszłości?
10. Dlaczego teflon trzyma się patelni skoro nic do niego nie przywiera?
11. Czym się różni trumna od długopisu?


8 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie za nominację, ale nie bawię się w takie sprawy ;D
    Pozdrawiam ciepło i weny życzę! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, z tej strony Nearyh z betowanie. Ponieważ Cheshire zakończyła okres próbny, prosiłabym o opinię na temat współpracy z nią. Wszystko proszę słać na mojego maila (fufikomanka@buziaczek.pl), będę czekać do 09.03.14.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ekhem... mogłabyś coś wreszcie dodać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem... mogę nie muszę. Obecnie nie mam czasu na pisanie: praca + szkoła + dom/obowiązki + praktyki

      Usuń
  4. też niedawno dostałam nominację LBA :)
    zapraszam na potterowe rozdanie Try to design

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tez cos dla potterheads ;)

    podoba mi sie^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nominuję Cię do Liebster Award więcej informacji u mnie: http://clary-jonatan-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji;)
    Świetny blog ♥ Przeczytałam całego w dwa dni. Piszesz genialnie.
    Ciekawi mnie, co Voldemort zrobi z Lupinem i Syriuszem. Mam nadzieję, że ich nie zabije, przynajmniej nie Black'a xD
    Ron mógłby się już ogarnąć i zrozumieć xD
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny