piątek, 13 grudnia 2013

Liebster Award V






Każdy zna zasady tejże zabawy/konkursu/nominacji, czy jak tam zwał.
Za nominację serdecznie dziękuję:
Katharsis BlakeJednak w skrócie, o co w tym chodzi.
 Zabawa ma na celu zebrać szersze grono publiczności dla nominowanych blogów, czyli tym samym zapewnić im reklamę w nienachalny, a raczej przyjemny sposób.
Nominowana osoba musi odpowiedzieć na jedenaście pytań, które zadała osoba zgłaszająca. W dalszej kolejności nominuje się max. jedenaście blogów i wymyśla się jedenaście pytań, po czym powiadamia się wyróżnione przez nas blogi o nominacji.

Pytania zadane przez Katharsis Blake.

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Fioletowy.

2. Co myślisz o swoim blogu? 
Że jest inny niż reszta ff o tematyce Potterowskiej.

3. Jakie danie lubisz najbardziej? 
Ktoś kiedyś już zadał mi to pytanie. Lasagne

4. Twoja ulubiona postać książkowa/filmowa? Podaj tytuł filmu.
Książkowa: wampir Aubrey z Kształtu Demona.
Filmowa: wampir Lestat z Wywiadu z wampirem i Królowej Potępionych, mimo że gra go dwóch innych aktorów.

5. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Oglądać anime, czytać mangi, grac w gry...ech już tez to pytanie było.

6. Jaki lubisz gatunek muzyki? 
Jak wyżej, ale niech będzie, że odpowiem: rock/metal/symfoniczna

7. Jakie jest twoje największe marzenie? 
Hmm zaliczyć ROCK'am'RING

8. Jaka jest według ciebie najlepsza książka?
Kształt Demona, ale chyba ze względów sentymentalnych.

9. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Przyjaźń jak każda inna, oczywiście, że tak.

10.  Jaki jest twój ulubiony napój?
Sok pomarańczowy.

11. Co byś zmieniła w swoim życiu gdybyś mogła cofnąć czas? 
Mimo że moje życie było chujowe, to nie zmieniłabym nic, bo przynajmniej doceniam teraz to, co mam.



Moje pytania do osób nominowanych:
1. Dlaczego zdecydowałaś/łeś się pisać?
2. Czym jest dla Ciebie pisanie?
3. Co jest w  stanie wytracić Cię z równowagi?
4. Wolisz koty, czy psy? Dlaczego?
5. Kim chciałaś/łeś zostać w przyszłości, gdy byłaś/łeś dzieckiem?
6. Jakim jednym słowem opisałabyś/opisałbyś swoją osobę?
7. Dlaczego akurat ta tematyka bloga?
8. Gdyby się okazało, że za trzy dni ma być koniec świata, jak byś spędził/a ten czas?
9. Masz do wyboru moc czytania w myślach i nakłaniania innych do swojej woli, co wybierzesz?
10. Jakim językiem chciał/abyś władać biegle bez uczenia się go?
11. Jaka jest bajka z dzieciństwa, do której masz ogromny sentyment?


Nominuję:


11 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, na pytania odpowiem w wolnej chwili.
    Ach, i jest to nagroda LibsteR Award, nie LibsteN Award ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach błędy się zdarzają, ale nie chce mi się już tego edytować :)

      Usuń
  2. Naprawdę miło mi było zauważyć wyróżnienie dla mojego bloga. Na pytania odpowiem jutro.
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :)
    kiedy będzie nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Nowym roku na pewno, a kiedy dokładnie? Nie mam pojęcia

      Usuń
  4. Dlaczemu jesteś taka złośliwa i poprzedni rozdział urwałaś w TAKIM momencie?
    Dodaj szybko choć następny.
    Jak zdążysz do trzynastego, to mi umilisz siedzenie w domu, bo jestem chora i nie chodzę do szkoły, a do trzynastego mam zwolnienie.
    Wiesz, nie mam nawet wirusa, mam DWA wirusy, więc bądź miła...
    No, rozpisałam się.
    Świetne opowiadanie.
    Facebook - lubię to!
    Kocham, pomimo tego, że to drarry. Wolę jak Harruś jest z Voldziem. Czuj się zaszczycona, napisałaś coś, co mi się podoba ;D

    *głosem spikera*
    Weny
    życzy Ci Tajemniczy Ktoś
    XD

    OdpowiedzUsuń
  5. wstaw coś proooszę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje życie na ten tydzień to szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. Musze oddać pracę pisemną na zabiegi weterynaryjne, jak również pracę na podstawy usług inseminacyjnych; do tego w tym tyg mam egzamin teoretyczny z anatomii i fizjologi i egzamin z PPZiUI więc nie bardzo mam czas na cokolwiek innego.

      Usuń
  6. Zostałaś nominowana do Liebster Award.
    Więcej informacji tutaj :)
    http://wilczyca-musi-umrzec.blogspot.com/2014/01/post-informacyjny-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście jestem zawiedziona-twój blog kiedyś jeden z najlepszych dla mnie, teraz według mnie przechodzi kryzys. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że masz obowiązki, ale pamiętaj, że pisanie bloga ma dawać przyjemność, jak również to także pewnego rodzaju kolejny obowiązek. Jeśli pojawiają się rozdziały co miesiąc i to nie za długie, to coś się dzieje. Dodatkowo wydaje mi się, jakby twój styl pisania się pogarszał. Może dlatego, że nie piszesz często.
    Z serca mam radę-jeśli nie masz czasu na bloga, zrezygnuj z niego na pewien czas. Piszę to, bo widzę, jak ten naprawdę dobry blog nieco podupada. Jako zaś sympatyczka twojego opowiadania pragnę udzielić ci jakiejś rady. Przemyśl to sobie, mając na względzie dobro swoje i swoich czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słuchaj anonimka wyżej, chociaż się z nim/nią zgadzam, tylko napisz coś w końcu!!!!!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    oczywiście to prośba :D

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny