poniedziałek, 15 lipca 2013

Liebster Award II



Liebster Blog Award pozwala zyskać więcej obserwatorów i rozgłosić bloga tym osobą, które prowadzą go sumiennie i ciekawie. Nominowanym zostaje się przez innego bloggera/rki. Osoby, które zostały nominowane, na początku muszą odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych po nominacji, po czym wybrać 11 blogów, które chcą rozgłosić, a następnie zadać 11 własnych pytań.
Uwaga!Zasadą jest, iż nie wolno nominować tego bloga, który nominował ciebie!


Za te nominację dziękuję dziewczynie o ciekawym nick'u:

Eolka

 

Pytania do mnie + odpowiedzi:

1. Jaki masz i jaki chciałabyś/chciałbyś mieć kolor oczu.?
Moje oczy są koloru niebieskiego, jednakże zawsze chciałam mieć jasnoszare z czarnymi oblamówkami lub zielone.

2. Twoje najgłupsze marzenie.?
By wybuchła apokalipsa zombie, mogła bym w końcu sprawdzić swoje umiejętności z gier w prawdziwym życiu:)

3.Twoja wpadka z przeszłości ?
Było tego tak dużo, że aż ciężko zliczyć. W sumie najbardziej żałosna i żenująca dla mnie historia była parę lat temu, gdy to jeszcze mieszkałam z moją rodzicielką. Mój chłopak i przyjaciel postanowili mnie odwieźć wcześniej do domu i tak się szwendamy po mojej dzielnicy, gdy nagle patrze, mój ziomek stoi na przystanku i zajada się kebabem. To ja w długą, wyszarpuję tego kebaba, robię siarczystego gryza, podnoszę wzrok...a to jakiś obcy koleś, który miał po prostu identyczne ciuchy co Piter. I wiecie co zrobiłam podczas, gdy mój luby z mym kochanym przyjacielem tarzali się ze śmiechu na chodniku?
Wydukałam tylko krótkie "sorry" i przeżuwając dołączyłam do moich mężczyzn. Wyobraźcie sobie tego faceta? Musiała być przerażony.

4 Jak byś nazwał swojego smoka?
Abaddon; ("niszczyciel") "Anioł Zniszczenia" z Apokalipsy; anioł śmierci i destrukcji, demon czeluści, władca demonów (sam nazywany demonem zła). W Starym Testamencie jego imię oznaczało najpierw miejsce zepsucia, świat podziemny.

5. Ulubione danie ?
Lasagne.

6 .Coś co cię obrzydza ?
Nawet jak jem możesz mówić o różnego rodzaju fekaliach, rozkładających się trupach, itp i tak mnie to nie rusza:)

7.I coś co cię wprawia w euforię.?
Extasy....nie no, a tak na poważnie to dobra muzyka.

8 . Gdybyś napisał biografię to czyją ?
Brian'a Hugh Warner'a czyli Marilyn Manson.

9. Czy jest osoba z którą chcesz utrzymać kontakt do końca życia ?
No pewnie, mój facet z którym już zmarnowałam około 30% mojego życia, czyli ponad 6 lat.

10 . Jaki jest twój największy talent ?
Chyba pisanie powieści, może mam talent do zwierząt, może moim talentem jest moc latania, tylko jeszcze tego nie odkryłam ;)
11. Co napędza cię do pisania bloga?
Nie kończąca się wena, niekończące się pokłady pomysłów oraz najważniejsze moi kochani czytelnicy.

 

 MOJE PYTANIA DO WAS (pozwoliłam sobie skopiować z Klątwy Nieśmiertelności, która jest moim blogiem):

1. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
  2. Jaki/a artysta/tka jest dla Ciebie inspiracją?
3. Gdybyś miał/a wybrać piosenki( jedna na kryterium), które:
- opisuje twój charakter
- twoje życie
to jakie, by to były?
4. Masz pistolet z jednym nabojem. Na co byś go zużył/a?
5. Jaki ostatnio obejrzany przez Ciebie film, skłonił Cię do refleksji?
  6. Co sądzisz o religii(ogółem, o każdym wyznaniu)? Jest to potrzebne ludziom do życia, czy można bez tego się obejść?
7. Czy wiążesz z pisaniem plany na przyszłość?
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
9. Jaki masz nawyk, którego nie potrafisz się wyzbyć? 
10. Jesteś od czegoś uzależniony/a? Np./ papierosy?

 



4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, ale zostałam już kilka razy nominowana, a jeden raz mi wystarczy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycja, jaki jest twój ulubiony blog z powieścią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele ich jest, ale najbardziej lubie ten http://milosc-to-nie-epizod.blogspot.com i ostatnio ten http://lorelon.blogspot.com/

      Usuń

Prorok Codzienny