czwartek, 4 kwietnia 2013

The Versatile Blogger Award

            



            Nie jest to notka, a kolejna nominacja, za którą dziękuję z całego serca osóbce zwanej Jukira.
Zasady:  The Versatile Blogger Award - nominacja ta sprawia, że osoba nominowana jest zobowiązana do podziękowania osobie, która ją nominowała u niej na blogu. Kolejnym krokiem jest pokazanie tejże nagrody na własnym blogu, oraz ujawnienie siedmiu faktów o sobie. Następnie nominuje się  15 blogów, które na to zasługują i informuje się o tym fakcie autorów tych blogów.

Fakty o mnie:
1. Uwielbiam herbatę z cytryna chociaż nie lubię cytrynowych napojów.
2. Ludzie mają mnie za osobe spokojną podczas gdy jest zupełnie odwrotnie. Jestem chodzącym psychopatą, który tak naprawdę tylko czeka na okazje by komuś wyjebać xD
3. Moja najukochańszą, trwałą, nieprzerwaną miłością jest manga/anime (zaraz po tym jest HP). Moją ulubioną jest Ao No Exorcist i Naruto <3
4. Mam na ciele 12 tatuaży (bd więcej) z czego dwa są tematyczne. Pierwszy, na stopie przedstawia symbole pięciu głównych wiosek z mangi Naruto, drugi to symbol insygni śmierci wraz z napisem Remember czcionką potterowską nad nimi, całość znajdujesz się na nadgarstku. 
5. Jestem biseksualna i w życiu miałam więcej partnerek niż partnerów. Obecnie jestem w 6letnim związku z moim cudownym chłopakiem :) 
6. Uwielbiam zwierzęta. W domu mam 3 psy, 3 koty oraz 3 szczury.  
7. Pasjonuję się wampiryzmem, demonologią oraz okultyzmem. 

Blogi przeze mnie nominowane:
http://nowy-hogwart.blogspot.com/ 
http://www.sev-dra.tk/  
Narazie tylko dwa, niestety nie czytam za dużo i stąd taka mała liczba :) Mam nadzieję, że z czasem się ta liczba zwiększy :)


 Jeśli wszystko pójdzie z planem, kolejna notka pojawi się do jutra :) Pozdrawiam Was gorąco i zapraszam do czytania.

2 komentarze:

  1. ooo Szok! Jak Ci zazdroszczę tatuaży! Sama bym chciała, ale niestety, w związku z tym, że studiuję kierunek medyczny nie mogę sobie pozwolić I w ogóle ten potterowski tatuaż ahhh, kiedyś musisz mi pokazać zdjecie! koniecznie! :D Oh demonologia troszkę mnie przeraża (czasami) ale ogólnie jest fascynująca :D No i też uwielbiam herbatkę z cytryną!Haha żadnych cytrynowych napojów i dropsów (precz Albusie!) :D Aj tam taka psychopatka w ciele anioła a pisze takie cuda na blogu, to dopiero coś:D
    OOO Nowa notka jutro! YATTAA :D Czekam niecierpliwie.
    Buziaki i życzę wenyy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś wrzucę zdjęcie dziarek jak będzie mi się chciało :) Już mnie tak nie komplementuj, bo się zarumienię :P jak tylko pojawi się notka to na pewno Cię poinformuję. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny