wtorek, 13 sierpnia 2013

OD AUTORKI

Witam.
Wiem, że ostatnio Was zaniedbuję i nie dodaje notek, ale tak się złożyło, że miałam i mam nadal na głowie bardzo dużo spraw i po prostu nie mam czasu na pisanie, do tego problemy osobiste dają mi się tak we znaki, że nie mam ochoty na pisanie. Uzbrójcie się w cierpliwość. Postaram się jeszcze w tym miesiącu zamieścić rozdział, może dwa.
Wiedzcie, że żyję i nie zawieszam bloga. Po prostu muszę trochę się ogarnąć i poukładać parę spraw.

POZDRAWIAM WAS MOI KOCHANI CZYTELNICY I DO NASTĘPNEJ NOTKI :)

2 komentarze:

  1. Jakieś trzy dni temu szukałam dobrego bloga o HP i, Voldziowi dzięki, znalazłam się tu :) Podziwiam Cię za sposób pisania. Czyta się bardzo szybko i łatwo. Drobne błędy zawsze się zdarzają.
    Porządkuj życie ile wlezie, bo potem może być za duży bajzel i nie wyrobisz ;)
    Czekam na nowe notki i gorąco pozdrawiam
    Szczur ;)

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny