niedziela, 18 sierpnia 2013

Na Klątwie Nieśmiertelności pojawił się nowy rozdział, co oznacza, że i nie bawem tu zawita kolejny. Dziękuję Wam wszystkim za cierpliwośc, w szczególności tym, którzy potrafili napisać parę ciepłych słów osobiście. Jesteście wspaniali.
 Mam mały apel. Chciała bym Was poprosić o przeczytanie wyżej wymienionego bloga. Jest on dla mnie bardzo ważny i wiążę z tym opowiadaniem plany na przyszłość, poważne plany. Także proszę, wejdźcie, przeczytajcie chociaż PROLOG i zostawcie jakiś komentarz potwierdzający, że byliście, wyrażający opinie. A jeśli Was wciągnie ta opowieść to byłabym niezmiernie zachwycona.

Nowa notka pojawi się ty w ciągu maksymalnie pięciu dni. Także zapraszam. Mówiłam już, że Was kocham? Nie? To więc mówię. Kocham Was :*

2 komentarze:

  1. Fajnie że tak szybko się wyrobisz *.* Nie mogę sue doczekac kolejego rozdziału * .*
    ~ Mrs. Snape`owa x D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej. Dawo mnie tu nie było. Ale będę teraz wpadać częściej :) Chciałam też Cię poinformować o nowym rozdziale Ohp, bo 2 rozdziału Su jeszcze nie ma :D Przeczytałam już wszystkie rozdziały i są świetne! :) Tak, więc zapraszam na: jupixowo.blogspot.com
    Twoja wielka fanka Jupixowa~ :P

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny