czwartek, 11 lipca 2013

Versaitle Award II




Witam, jest to już druga taka nominacja.  Osobiście chciałabym podziękować każdemu czytelnikowi z osobna, bo to wy dzielicie się mym blogiem z innymi. Polecacie go dalej w świat. Tylko dzięki Wam ktoś znów stwierdził, że moje opowiadanie i ciężka praca są warte tego, by nominować po raz kolejny do Versaitle Award.
 Za nominację dziękuję:

Cruciatrus


 ZASADY:
Każdy nominowany powinien:
  -podziękować nominującemu na jego blogu;
  - pokazać nagrodę;
- ujawnić siedem faktów dotyczących siebie;
- nominować dziesięć blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
- poinformować o tym fakcie nominowane blogi



SIEDEM (kolejnych) FAKTÓW O MNIE:
1. Jestem bezgraniczną miłośniczką wszelakich gier komputerowych.
2. Gdy byłam małą dziewczynką, na pytanie "kim chciała byś być w przyszłości?" odpowiadałam, że wampirem...w sumie nadal chcę.
3. Wielu z Was pewnie zastanawia się ile mam lat, a więc oświecę Wasze niepewne głowy: ostatniego lipca kończę 22 lata.
4. Kiedyś miałam poważne problemu natury psychicznej, ale wątpię by to kogoś obchodziło ;)
5. Pomimo tego, że mam prawie 22 lata to w głębi duszy nadal jestem nieposkromionym punkiem.
6. Wierzę, że można kogoś kochać pomimo tego, że dana osoba już nie żyje.
 7. Nie toleruje laktozy, co jest dla mnie tragedią, bo kocham nabiał.


OSOBY I ICH BLOGI, KTÓRE NOMINUJĘ:
FINITE 
ODSZUKAĆ PRAWDĘ - CRUCIATUS 
MAG 
JUPIXOWO 
ACHESA 
JUKIRA 
HONEYED GIRL 

6 komentarzy:

  1. Mimo że ja mam już 17 lat to nadal chciałabym zostać piosenkarką, mimo że nie umiem śpiewać :(
    Co do faktu 6. zgadzam się w 100%.



    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! :] Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszczyt. JUPIXOWA zajebiście pisze Opowieści !!!! A PAti to zajebista dziewczyna. ma gust do muzy! ZAjebiście pisze i dba o fanów XD Kucykowi są dziwni! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, no szpan i gratulejszons dla nominowanych XDXDXDXD ale ze mnie kurwa pokemon XD

    OdpowiedzUsuń
  5. PAczaj, co znalazłam :D http://demotywatory.pl/4132814/Voldemort

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny