piątek, 22 marca 2013

Liebster Award





Kochani czytelnicy. To jeszcze nie jest nowa notka, ale niezmiernie miło mi jest się podzielić wiadomością, że zostałam nominowana do Liebster Award, za co Ci dziękuję, Jukira.
Również nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje, jednak samo to, że jest to pewnego rodzaju wyróżnienie twórczości daje wiele do myślenia.
W skrócie: Po otrzymaniu nominacji Liebster Award odpowiadasz na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię nominowała do tejże nagrody (moje pytania do osób przeze mnie nominowanych podane są pod koniec posta). Potem nominujesz blogi 11 osób, które nie miały tej nominacji (to ważne!), jednocześnie informując o tym te osoby (przykładowo w komentarzu).*



Pytania które otrzymałam:
1.  Którą postać z Harry’ego Pottera cenisz najbardziej i dlaczego? 
 2. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu? 
 3.Gdybyś miał(a) możliwość odwiedzenia jednego miejsca, gdzie kręcony był Harry Potter, które by to było i dlaczego?
4.Co nigdy Ci się nie znudzi? 
5. Jaki jest Twój ulubiony film? 
6. Jakie jest Twoje motto życiowe?
7. Gdybyś miał(a) możliwość wystąpienia w filmie o Harrym Potterze, to w jaką postać chciał(a)byś się wcielić. 
8. Czy każdy zły uczynek zasługuje na wybaczenie? 
9.  Czego nauczyło Cię życie ?
10. Co robisz w trudnych chwilach?  
11.   Z jaką sławną postacią chciał(a)byś się spotkać i dlaczego?


Moje odpowiedzi:
1. Najbardziej cenię sobie postać Draco Malfoya, ponieważ ukazuje idealny obraz kogoś, kto tak naprawdę jest bardzo zagubioną osobą, podoba mi się jego charakter, nie ustępliwość w niektórych sytuacjach, a także to, że dla rodziny mógł dokonać rzeczy, których później by żałował.
2. Dla mnie najważniejsze w życiu jest bycie szczęśliwą osobą, nieważne co daje nam to szczęście, ważne by było prawdziwe :)
3. Dziwne, ale chciała bym odwiedzić dworzec King's Cross. To tam zaczyna się cała magiczna przygoda, stamtąd wyjeżdża się do Hogwartu. Poza tym ja uwielbiam dworce :D
4. Muzyka rockowa, Harry Potter, Anime, Wampiry {takie true, nie te ze zmierzchu} moje zwierzęta, moje kochanie, moje życie.
5. Film, do którego zawsze chętnie wracam to Królowa Potępionych.
6. Miej wyjebane a będzie Ci dane, serio.
7. Chciała bym wcielić się w rolę Bellatrix lub George'a.
8. Może tak, może nie. Ja bynajmniej, nie jestem Jezusem by wybaczać.
9. Nie poddawania się, pokory, cierpliwości, szacunku.
10. W trudnych chwilach staram się organizować sobie czas tak, by otaczały mnie najbliższe mi osoby, oni bowiem są lekiem na całe zło. Jednak kiedy te trudne chwilę są zbyt osobiste, zamykam się w moim małym świecie otoczona muzyką i nie wpuszczam tam nikogo, dopóki mi  nie przejdzie.
11. Chciała bym się spotkać z Brianem Hugh Warnerem, większość z Was zna go pod pseudonimem Marilyn Manson. Jest to dla mnie osoba, która zawsze mnie inspiruje. Ma trudne teksty piosenek, które można interpretować na wiele sposobów. Ma koszmarną przeszłość, w życiu miał bardzo pod górkę, zupełnie jak ja, ale pokonał swoje demony i za to go szanuję. Chciała bym spędzić z nim jeden wieczór przy kuflu piwa i porozmawiać zwyczajnie jak człowiek z człowiekiem.


OSOBY NOMINOWANE PRZEZE MNIE:
http://www.sev-dra.tk/ Oliwia Żwirko








Na razie jest osiem nominacji, niestety nie zaczytuje się w nie wiadomo ilu blogach i wątpię, by lista się poszerzyła. 


A to moje pytania do Was: 
1. Co spowodowało, że zaczęłaś/zacząłeś pisać błoga?
2. Dlaczego wybrałaś/wybrałes akurat tą tematykę?
3. Jakimi wartościami kierujesz się w życiu?
4. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
5. Jaka była najważniejsza lekcją jaką otrzymałaś/otrzymałeś?
6. Jaki film skłonił cię do największych refleksji?
7. Jakim ciekawym cytatem możesz sie podzielić?
8. Kto jest Twoją ulubioną postacią fantastyczną ( literatura,gry,kino)? 
9. Jaki wpływ na Twoje życie ma seria o Harrym Potterze?
10. Jaka postać z ww serii odzwierciedla Ciebie?
11. Co byś powiedziała/powiedział Pani J.K. Rowling gdybyś ją spotkała/spotkał?


Cieszę się z nominacji, mam nadzieję, że Was nie zawiodę w jakiś sposób :) Przede wszystkim dziękuję osobie, która mnie nominowała. Dziękuje jeszcze raz, Jukira :)
Jeśli ktoś chce zostać nominowany to proszę, piszcie w kom. adresy blogów, ja po przeczytaniu uzupełnię listę :)

Po więcej szczegółów odsyłam do Seya


*skopiowane z bloga Jukiry :P

3 komentarze:

  1. Juhuu! taak Draco Malfoy, zgadzam się z tym w 100% i z tym, ze dla pewnych wartości był skłonny poświęcić wiele. Wampiry, oj tak i ciesze się, że obie nie mamy na myśli tych ze Zmierzchu :D Muzyka w trudnych chwilach zawsze pomaga :) Ah! rola Belly :> to dopiero wyzwanie, ale z George'em to mnie zaskoczyłaś:) Chociaż ciekawe by się grało rolę jednego z prześmiesznych bliźniaków :D Kufel piwa z Mansonem, oł yeaaa:D Ciekawe odpowiedzi :D
    Wybierzmy się kiedyś na dworzec King's Cross:)
    Czekam na nowy rozdział z niecierpliwością, pamiętaj moja droga:D
    Życzę mocnego kopa weny!
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam znajomego, który był na King's Cross

    ~Anastazja

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam dodać, że czytałam Nowy Hogwart. Koszmarne.

    ~Any

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny