wtorek, 19 kwietnia 2016

Ogłoszenia parafialne

Zawieszam bloga do odwołania.
Na pewno kiedyś tu wrócę, ale nie obiecuję kiedy. Najpierw chciałabym przeredagować historię, rozdział po rozdziale, porządnie się na niej skupić, bo ciągle mi coś gdzieś nie gra i trzeszczy.
Kolejną sprawą jest fakt, że życie mnie nie rozpieszcza.
Zaczęłam w domu remont, do tego pracuję, w weekendy mam szkołę i na prawdę, gdy wracam wieczorem do domu to ostatnią rzeczą o której myślę, o ile w ogóle o niej myślę, jest pisanie. Mam teraz za dużo spraw na głowie.

Tak więc - mimo iż bardzo tego nie chciałam i wzbraniałam się od tej decyzji bardzo długo - blog zostaje zawieszony.
Ten oraz każdy, który prowadziłam.
Przepraszam i mam nadzieję, że do napisania.

Nadmienię tylko, że zawieszenie nie wyklucza jakichś tam publikacji, czy dalszych prac z tekstem. Jednak na ten czas, na tu i teraz, nie jestem w stanie prowadzić tego systematycznie.

Pozdrawiaj,
P.

8 komentarzy:

  1. Zawieszanie bloga zdarza się najlepszym. Każdy twój wierny czytelnik to zrozumie że masz wiele spraw na głowie i będzie czekał aż napiszesz jakiś rozdział. Więc powodzenia
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, pozostaje tylko czekać na następny rozdział.
    Trzymam za Ciebie kciuki.
    Pozdrawiam i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :C Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz.
    Przy okazji postanowiłam założyć własnego bloga. Zapraszam do czytania i komentowania!
    https://naprzeciw-przeznaczenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :)
    Chciałabym serdecznie zaprosić cię do nowo powstałego katalogu opowiadań :)
    katalog-fanfiction-ksiazkowych.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Nicolette

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się twój blog. Piszesz super. Ja jestem początkująca i czy ktoś mógłbym zerknąć na Mój blog ? www.blogprawdziwejpotterhead.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ale będę czekać. Może jeszcze wrócisz ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tu od wczoraj xd przeczytalam wszystko i mimo ze pisalas posta daawno temu to moze jeszcze powrocisz xd nawet jak nie to i tak dodalam do ulubionych xd pozdrówka :*

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny