środa, 28 października 2015

Anons, ogłoszenie i w ogóle...

Ha, jak dramatycznie to brzmi! Pewnie myślicie, że bloga zawiesiłam, lub, że właśnie w tej chwili planuję Wam przekazać tę jedną najokrutniejszą wiadomość! Nic bardziej mylnego. Chciałam Was tylko uspokoić, powiedzieć, że żyję i co najważniejsze, że...

 PISZĘ NOWY ROZDZIAŁ

Także wsparcie potrzebne, dużo miłości i ciepełka w ten jesienny czas, a  także wyrozumiałości i cierpliwości, bo, jeśli ktoś jest na bieżąco z każdym mym blogiem, to za pewne wie, iż każdy z nich stoi i dogorywa, ale spokojnie. Wszystko jest pod kontrolą. Twory się tworzą i planuję do końca pierwszego tygodnia listopada opublikować nowy chapter Po Drugiej Stronie.
Pozdrawiam,
P

6 komentarzy:

  1. Jestem, trwam, czekam i myślę, że masz doskonałe o tym pojęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w niecierpliwością i życzę duuużo weny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę na Twojego bloga przez przypadek, patrzę, a tu taka niespodzianka! Bardzo się cieszę, bo już powoli traciłam nadzieję na kontynuację. Nieważne, trzymam kciuki i mam nadzieję, że pisanie nowego rozdziału szybko Ci pójdzie.
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Zaczytana

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam niecierpliwie. Bardzo się cieszę na nowy rozdział, bo opowiadanie mnie wciągnęło. Trzymam kciuki i życzę dużo weny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje że pojawi się dzisiaj :) Ciesze się, to opowiadanie jest jedynym yaoi które toleruje, oprócz Taśka(o co chodzi wiedzą nieliczni.) :D. Tak więc czekam

    OdpowiedzUsuń

Prorok Codzienny